【同文樹洞:圍城內的港人】俊文(化名) 飲食集團後勤部門員工

我同呀媽都冇打針。我一路都覺得,打咗都好似係會中,推動唔到我去打;喺呢個疫情入面生活落去,一定仲有辦法嘅。只不過而家係個政策令你冇選擇自由。林鄭都講到出面:「係㗎喇,我就係要令冇打針嘅人生活唔方便。」咁樣叫誘因去逼人打針,我覺得極之荒謬。

其中一個辦法,就係做好自己囉,畢竟之前日日出去做嘢、返工、見朋友,社交最多嗰個就係我,有咩事,都係我惹返屋企畀呀媽。所以,新年期間去完朋友屋企,後來佢嗰棟有人中咗,我就算冇收到強檢,都即刻去預約檢測。

平時啲防疫都做到慣晒手勢。返工,袋都未擺低就洗咗手先,一得閒就抹下張枱、抹下 keyboard ,收工又會再執返好張枱,噴防毒噴霧,日日都做。屋企又恆常清潔,定時喺渠口倒水。唔打針唔代表唔 care 個疫症,只係選擇嘅問題。

嗰日返緊工,睇到消息話好快會搞疫苗通行證,我即刻覺得好嬲。我自己就冇乜所謂,最主要係緊張呀媽。

佢 70 歲,有少少長期病,定期要去醫院檢查,佢覺得枝針打落去就一世,抽唔返出嚟,如果有得揀,唔想 take 呢個 risk。其實自從教會轉咗用 zoom 做禮拜,佢已經好少動態活動,八、九成時間都喺屋企睇電視、睇書,唯一出街嘅機會就係行下街市、超市,買下補給品。而家連呢個機會都抹煞埋,變咗 100% 時間要困喺屋企。

呀媽不嬲都唔會特別緊張、情緒化,平時都係收收埋埋。所以嗰日我一返到去,就搶先做咗安撫角色,同佢講:「唔係嘅,你仲有選擇嘅。」去唔到超級市場都唔緊要,仲可以網購㗎嘛。我同佢講:可能你會唔習慣,趁而家未到 2 月尾,我哋就用兩個禮拜試下,睇下你 O 唔 OK 啦,如果唔得先再搵其他方法。

我又有諗過,租一格屋苑樓下嘅苗圃仔,等我自己落去種啲嘢先,再叫呀媽幫我打理下,至少佢有個落樓嘅機會同藉口,不過而家仲未排到。

至於我自己,我本來就冇擔心過疫苗通行證。lunch 冇得同同事一齊堂食,我咪準備定啲外賣盒,買外賣返 office 食囉;髮廊就算開返我都冇得剪頭髮,我咪搵我個髮型師朋友,上佢屋企剪囉;唔行得商場,對我好大影響咩?我覺得 OK 呀,唔行又有乜所謂。我一路覺得一定有第二條路嘅。

點知,上個禮拜就收到公司通知,要我打咗針先可以返工。望住個 message,我成個人即刻變成灰色。到最後,睇怕我都係被逼要揀份工。自己嘅選擇,自己都捍衛唔到,被逼嘅感覺真係唔好受。

上一篇文章

市民避走地鐵站 硝煙四起仍然有序 港人記者Kaoru留守烏克蘭紀錄人性:唔係同香港好遙遠

下一篇文章

【同文樹洞:圍城內的港人】阿聰(化名) 初步確診者家屬

相關文章