加國小企環境互相支持 創業擁自主權可實踐企業良心 移加港人Louise:令我可以瞓得安樂

經營一門生意,無論是營運模式、產品設計、市場推廣等樣樣都是學問。不過,對 Louise 和 Chris 來說﹐在經營小生意中,最重要是實踐企業良心。「做 small business(小企業)你有 100% 操控權,去邊度入貨,同邊一個農場合作,做嘅包裝、入面啲卡仔都係搵返本地公司,呢啲全部自己選擇,而依啲選擇係令我可以瞓得安樂」。

Louise 憶述,在籌備 Holy Duck Chili Oil 期間,曾在網上看到一篇文章,得到不少啟發。「嗰篇 article(文章)係講點解喺香港買本地菜會貴過買大陸菜?大陸菜點解可以『監平監賤』做到一蚊一斤,而點解本地菜要貴啲?」一連串問題令她反思,在加拿大超市出售一樽中國製老乾媽辣椒油,僅三個幾加元,「其實運輸、包裝、食材都是成本,究竟工廠入面啲人收唔收足人工?農場種辣椒嘅農夫又收唔收到錢?其實點解可以做到咁平,平唔一定係好事」。

「呢個係一個 ethical practices(道德實踐),(嗰時諗)如果我喺加拿大有一個機會開始辣椒油生意,會問自己點樣做先可以平衡到盈利同企業良心」。她花了半年時間去思考有關問題﹐「點搵啲適合嘅貨源,例如確保畀辣椒我嘅農夫係收足錢;提供鴨油畀我嘅農場,並非新聞見到嗰啲,會為咗催谷鵝肝而去困啲鵝喺籠內」。最終,她如願找到本地農場提供鴨油和辣椒。

Chris 和 Louise 在朋友咖啡店的廚房製作辣椒油,Chris 會將已切好的材料放入煲內,再倒入熱鴨油。(張凡 攝)

Louise 又說,加拿大小企業的營商環境算是互相支持(supportive),「好似我做辣椒油,都會幫襯其他 small business 嘅辣椒油,大家會交流喺邊買包裝平、邊度訂啲樽、喺邊度做⋯⋯所以好多移民嚟嘅朋友問做咩好,我係 highly recommend(極力推薦)佢哋 run small business(經營小生意)」。她亦提醒有意在加拿大創業的人,不能只看一個政府部門的網站資料,「原來就咁講食物安全都可以由三個政府部門管轄,包括省政府、國家等,如果外貿又屬於另一個部門,所以你需要睇好多資料,確保唔會出錯」,並強調加拿大是一個好保護國民,注重衛生、健康的一個國家。

上一篇文章

移加賣鴨油辣椒油 承傳婆婆秘方 設計加入香港元素助推廣文化 共同創作者Louise:香港人嘅brand run住香港靈魂

下一篇文章

鍾庭耀:感謝鍾劍華的貢獻 香港民研運作一切正常

相關文章